0 Τεμάχια - 0.00
0
  • Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Garcinia cambogia: Όσα πρέπει να ξέρω

Garcinia cambogia: Όσα πρέπει να ξέρω

Garcinia cambogia: Όσα πρέπει να ξέρω

Garcinia cambogia: Όσα πρέπει να ξέρω

Σχετική εικόνα

 

Το Garcinia cambogia είναι ένα τροπικό φρούτο σε μέγεθος ενός πορτοκαλιού και εξωτερικά μοιάζει με κολοκύθα. Προέρχεται από τη νοτιοδυτική Ινδία, τη Μιανμάρ και την Ινδονησία. Ηταν γνωστό για τη χρήση του σαν μπαχαρικό με καυτερή αίσθηση και χρησιμοποιούνταν για ανακούφιση προβλημάτων του πεπτικού συστήματος.

Κατά τη δεκατετία του 70′ ερευνητές επικεντρώθηκαν σε μία ουσία την HCA (υδροξυκιτρικό οξύ), ποτ βρίσκεται στη φλούδα του φρούτου. Με μεγάλη έκπληξη και ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον έδειξαν ότι η HCA επεμβαίνει διακόπτωντας την δράση ενός ενζύμου (κιτρική λυάση) , που έιναι υπεύθυνο για τη μετατροπή των σακχάρων της τροφής σε λιπαρά. Χρησιμοποιείται δηλάδη από τον οργανισμό μας για τη δημιουργία λίπους. Περαιτέρω μελέτες επιβεβαίωσαν τη σχέση της HCA με την απώλεια σωματικού βάρους και υγιή επίπεδα λιπιδίων στο αίμα, ενώ παράλληλα αναδέιχθηκε μια επιπλέον δράση.

Παρατηρήθηκε ότι οι ασθενείς που έπαιρναν HCA είχαν εμφανώς μειωμένη αίσθηση της πείνας και όρεξη για φαγητό σε σχέση με αυτούς που δεν τους χορηγούνταν η ουσία. Αυτό οφειλόταν στην αύξηση των επιπέδων σεροτονίνης στον εγκέφαλο.

Οι κλινικές μελέτες απέδειξαν ότι είναι ασφαλής η κατανάλωση του εκχυλίσματος  του garcinia cambogia από το στόμα.

Ποια η χρήση του στο αδυνάτισμα?

Σύμφωνα με τα παραπάνω η χρήση συμπληρώματος διατροφής με υψηλή περιεκτικότητα είναι σίγουρα ευεργετική κατά τη περιόδο προσπάθειας απώλειας βάρους – δίαιτας.

  • Βοηθά στη μείωση αίσθησης της πείνας και της όρεξης. 
    Η αρχή μιας δίαιτας είναι η μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων ώστε το σώμα να αρχίσει να κάνει καύσεις. Δυστυχώς όμως δεν είναι ευκολο να ακολουθηθεί γιατί κάνουν την εμφάνισή τους οι λιγούρες ή η συναισθηματική πείνα. Όταν δεν υπάρχει ο φόβος της λιγούρας ο δρόμος για την επιθυμητή απώλεια έιναι εύκολο και όχι οδυνηρός.
  • Εμποδίζει τη μετατροπή Υδατανθράκων (CHO) σε λίπη.
    Τα σάκχαρα που παίρνουμε απο τη διατροφή δεν μετατρέπονται στο ίδιο ποσοστό σε λίπος, άρα μειώνεται η δημιουργία και αποθήκευση λίπους στο σώμα μας.
  • Ενεργοποιεί τη καύση λίπους στο σώμα.
    Ως αποτέλεσμα της παραπάνω δράσης είναι η αυξημένη καύση λίπους. Όταν το σώμα δεν μπορεί να βρεί την ενέργεια που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά (λόγω μειωμένων υδατανθράκων & μειωμένων θερμίδων) σαν εναλλακτική πηγή ενέργειας είναι πρώτα η καύση του αποθηκευμένου λίπους στο σώμα με τη διαδικασία της γλυκονεογένεσης (παραγωγή δηλαδή γλυκόζης – καυσιμο του οργανισμού – από άλλες πηγές). Έτσι αυτόματα αρχίζει να φεύγει φυσικά από το σώμα το αποθηκευμένο λίπος.

 

Γράφει :
Νικολέτα Χατζηπαπά
Msc Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
PhD Candidate

One Comments

  1. Like!! I blog quite often and I genuinely thank you for your information. The article has truly peaked my interest.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Posts

Enter your keyword